در سال تحصیلی 1399-1400 پژوهش سرای دانش آموزی زکریای رازی شهرستان جویبار بعنوان قطب استانی کدنویسی معرفی گردید و متعاقبا اقدامات لازم نسبت به فراخوان ارسال آثار در سطح استان و پیگیری و گردآوری آثار ارسالی و سپس داوری آثار انجام پذیرفت. اینک در پایان سال تحصیلی 1399-1400 مفتخریم که نتیجه زحمات معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز در سطح استان را در قالب نمایشگاه آنلاین در معرض دید عموم قرار دهیم. بدینوسیله از کلیه بزرگوارانی که به هر طریق یاری گر ما بودند کمال تشکر را داریم و برای معلمان و دانش آموزان گرامی عمری پربرکت همراه با عزت و سلامتی را از درگاه خداوند عزیز و منان خواستاریم.

از آنجایی که انتشار عکس و اطلاعات خصوصی افراد بدون اجازه و رضایت ایشان ممنوع می باشد در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان مایل به انتشار عکس و فیلم خود می باشند یا بالعکس، مراتب را به پژوهش سرای مربوطه اطلاع دهند تا طبق امر ایشان کار انتشار صورت گیرد.

خانم {ستایش صالحی مله} با {بادکنک های مسافر} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم ستایش صالحی مله نام اثر: بادکنک های مسافر
بخش: اسکرچ کلاس: چهارم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه2
نام مدرسه: شهید مهدی کاظمی نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهید علیمحمدی
استاد رهنما: آقای علی رضا جونبخش مدیر مدرسه: خانم اولیاء محمد ولیزاده
مدیر پژوهش سرا: خانم زینب مهدوی
هدف پروژه:

هدف این پروژه ضمن بازی و سرگرمی پر هیجان جهت افزایش سرعت و دقت کودکان آشنائی آنان از نقاط دیدنی و گردشگری کشور عزیزمان ایران می باشد .

توضیح کوتاه:

در این بازی ،شرکت کننده با بادکنک های در اندازه ها و رنگ های متفاوت و علامت رعد و برق سرو کار دارد که باید قبل از اینکه بادکنک ها ناپدید شوند کلیک نموده و بترکاند تا امتیاز کسب نماید .
لازم به توضیح است ترکاندن بادکنک های بزرگ تر امتیاز کمتر و بادکنک های کوچک تر امتیاز بیشتر و همچنین ترکاندن علامت رعد و برق امتیاز منفی محسوب می شود .
بازی در سه مرجله در استانهای تهران و اصفهان و شیراز نمایش داده می شود و در هر مرحله برای ایجاد هیجان بیشتر سرعت حرکت بادکنک ها بیشتر می گردد.
این پروژه می تواند در مراحل بیشتر برای تمامی نقاط دیدنی کشور طراحی گردد تا ضمن بازی و سرگرمی پرهیجان برای افزایش سرعت و دقت کودکان، آنها را با جغرافیا و نقاط گردشگری کشور غزیزمان ایران آشنا نماید.

خانم {مریم خواجه صالحانی} با {جدول ضرب دورقمی} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم مریم خواجه صالحانی نام اثر: جدول ضرب دورقمی
بخش: اسکرچ کلاس: ششم
استان: مازندران شهر: محمودآباد(هراز)
نام مدرسه: نخبگان شهید نصرت الدین نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهدای دانش آموز
استاد رهنما: آقای علی مردان خواجه صالحانی مدیر مدرسه: خانم نحنایی
مدیر پژوهش سرا: دکتر اسدی
هدف پروژه:

افزایش رغبت و کاربردی کردن مفاهیم ریاضی

توضیح کوتاه:

ابتدای روش ضرب اعداد دورقمی در قالب اسلاید با 5 تکنیک آموزش داده می شود سپس در قالب یک بازی مسابقه ای دو نفره در 5 مرحله 5 سوالی میزان یادگیری ارزیابی می شود و امتیاز هر مرحله در دو لیست جداگانه نمایش می یابد

خانم {مهدیس چوبکزن} با {بازی توپ کوچک و گربه زیرک} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم مهدیس چوبکزن نام اثر: بازی توپ کوچک و گربه زیرک
بخش: اسکرچ کلاس: چهارم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه2
نام مدرسه: شهید شاکری شرف آباد نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهید علیمحمدی
استاد رهنما: خانم آسیه حسن زاده مدیر مدرسه: خانم مینا خورشیدی
مدیر پژوهش سرا: خانم زینب مهدوی
هدف پروژه:

اوقات خوشی را برای دوستانم ایجاد کنم تا سرگرمی جالب و پرهیجانی را برای دوستانم در اوقات فراغت فراهم کنم

توضیح کوتاه:

یک بازی چهار مرحله ای که در مرحله اول یک توپ یک قلب و یک گربه که بازیکن باید سعی کند توپ به گربه نخورد و قلب را بگیرد تا چون با گرفتن قلب امتیاز بالا می رود و برنده بازی می شود در هر مرحله تعداد توپ افزایش می یابد و در هر مرحله امتیاز 5تا5 تا بالا می رود.

خانم {نیلوفر قمی} با {بازی فکر کن و بگو} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم نیلوفر قمی نام اثر: فکر کن و بگو
بخش: اسکرچ کلاس: چهارم
استان: مازندران شهر: نوشهر
نام مدرسه: پیام انقلاب نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهید احمدی روشن
استاد رهنما: خانم سوسن محسن نژاد مدیر مدرسه: خانم فرشته شجاعی
مدیر پژوهش سرا: —–
هدف پروژه:

یادگیری نام شهرستانهای استان مازندران

توضیح کوتاه:

برای شروع بازی روی کلید شروع کلیک میکنید، سپس بعد از انتخاب شماره دلخواه از بین 20 شماره ای که به نام شهرستانهای استان مازندران اختصاص داده شده ، نام شهرستان را تایپ می کنید .درست یا نادرست بودن پاسخ به شما اعلام میگردد.

خانم {سانیا استادی ندافی} با {بازی فرجام کرونا} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم سانیا استادی ندافی نام اثر: فرجام کرونا
بخش: اسکرچ کلاس: هفتم
استان: مازندران شهر: نکاء
نام مدرسه: — نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابوریحان بیرونی
استاد رهنما: — مدیر مدرسه: —
مدیر پژوهش سرا: خانم معصومه کاظمی رمدانی
هدف پروژه:

اهمیت مسئله کرونا و فراگیری آن و لزوم مبارزه با آن.

توضیح کوتاه:

این بازی در چهار مرحله با توجه به محیط های مختلف شیوع طراحی شد و اهمیت توجه به این موضوع و پیشگیری و مبارزه با آن را نشان می دهد.

آقای {امیرسام امین شکوهی} با {بازی و سرگرمی} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: آقای امیرسام امین شکوهی نام اثر: بازی و سرگرمی
بخش: اسکرچ کلاس: نهم
استان: مازندران شهر: تنکابن
نام مدرسه: شهدای فرهنگی نام پژوهش سرای دانش آموزی: علامه
استاد رهنما: آقای غلامرضا اولیایی مدیر مدرسه: آقای غلامرضا اولیایی
مدیر پژوهش سرا: آقای نبی الله حسین زاده
هدف پروژه:

سرگرمی و لذت.

توضیح کوتاه:

این بازی با 2 شخصیت (توپ و بازیکن) طراحی شده است.در این بازی توپ از سمت راست تصویر به سمت چپ حرکت میکند و بازیکن سعی میکند از روی توپ بپرد.

خانم {آرینا ملکشاهی} با {بازی دایناسور و خفاش} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم آرینا ملکشاهی نام اثر: بازی دایناسور و خفاش
بخش: اسکرچ کلاس: هفتم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه1
نام مدرسه: شایستگان نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابن شهرآشوب ساروی
استاد رهنما: خانم الهام بخشیان مدیر مدرسه: خانم خاطره عطرانی
مدیر پژوهش سرا: —
هدف پروژه:

هدف من از انجام این پروژه این بود که بتوانم بهترین بازی را با توانایی خودم بسازم و به تجربیات خودم در مورد کار با اسکرچ اضافه کنم.

توضیح کوتاه:

من با استفاده از برخی کدها و ترسیم اشکال تونستم بازی رو طراحی کنم. در این بازی دایناسور در آسمان در حال حرکت است و نباید به خفاش برخورد کند. در اثر برخورد امتیازی را از دست می دهد اما در صورت پرش از روی خفاش امتیازی کسب می کند.

خانم‌ها {سارینا قربان نژاد و غزل خسروی} با {میمون و حیوانات وحشی} در {بخش اسکرچ}
صاحب اثر: خانم‌ها سارینا قربان نژاد و غزل خسروی نام اثر: میمون و حیوانات وحشی
بخش: اسکرچ کلاس: نهم
استان: مازندران شهر: فریدونکنار
نام مدرسه: امام خمینی2 نام پژوهش سرای دانش آموزی: حاج امرالله خبازی
استاد رهنما: آقای حسین بابکی مدیر مدرسه: خانم زینب محمدی
مدیر پژوهش سرا: خانم مریم انجیدنی
هدف پروژه:

تشخیص حیوانات وحشی برای حیوانات گیاه خوار

توضیح کوتاه:

راجع به میمونی است که مورد حمله حیوانات وحشی قرار می گیرید در صورتی که با موز حیوان وحشی را دور کند امتیاز می گیرد و اگر حیوان وحشی به او برخورد کند یکی از سه جانش را از دست می دهد.

خانم {پرند جوانمرد} با {کتابخوان} در {بخش تولید برنامه بومی اندروید}
صاحب اثر: خانم پرند جوانمرد نام اثر: کتابخوان
بخش: برنامه نویسی بومی اندروید کلاس: هفتم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه1
نام مدرسه: غیردولتی مهراندیش نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابن شهرآشوب ساروی
استاد رهنما: خانم زهرا تقوی مدیر مدرسه: خانم اعظم جوانمرد
مدیر پژوهش سرا: —
هدف پروژه:

کتابخوان درسی در محیط اندروید

توضیح کوتاه:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و شرایط کرونایی برنامه کتابخوان اندرویدی مورد بهره برداری قرار می گیرید.

آقای {محمدرضا لطفی نژاد عربی} با {چیستان حدس پرچم} در {بخش تولید برنامه بومی اندروید}
صاحب اثر: آقای محمدرضا لطفی نژاد عربی نام اثر: چیستان حدس پرچم
بخش: تولید برنامه بومی اندروید کلاس: دهم ریاضی
استان: مازندران شهر: بهنمیر
نام مدرسه: زنده یاد رجبعلی غلامی نام پژوهش سرای دانش آموزی: ولی الله اسدالله زاده
استاد رهنما: آقای محمدرضا عقیلی مدیر مدرسه: آقای محمدرضا عقیلی
مدیر پژوهش سرا: آقای علی نژاد
هدف پروژه:

شناخت پرچم کشورهای مختلف.

توضیح کوتاه:

جهت بالابردن اطلاعات مخاطب از پرچم کشورهای مختلف و با نمایش پرچم و نوشتن نام کشور توسط کاربر در صورت صحیح بودن به مرحله بعد هدایت خواهد شد.

فیلم موجود نمی باشد.
آقایان {محمدرضا سیاووشی و محمدعلی گرگیج زاده} با {حدس عدد} در {بخش تولید برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی}
صاحب اثر: آقایان محمدرضا سیاووشی و محمدعلی گرگیج زاده نام اثر: حدس عدد
بخش: برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی کلاس: دوازدهم کامپیوتر
استان: مازندران شهر: نکا
نام مدرسه: هنرستان شهید مصطفی خمینی نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابوریحان بیرونی
استاد رهنما: آقای محمد بابادوست مدیر مدرسه: آقای سیداحسان شریفی
مدیر پژوهش سرا: خانم معصومه کاظمی رمدانی
هدف پروژه:

سرگرمی با حدس عدد.

توضیح کوتاه:

بدون توضیحات.

فیلم موجود نمی باشد.
آقایان {حسین مرزبان و عرفان قربان پور} با {تولید رمز عبور} در {بخش تولید برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی}
صاحب اثر: آقایان حسین مرزبان و عرفان قربان پور نام اثر: تولید کلمه عبور
بخش: برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی کلاس: دوازدهم کامپیوتر
استان: مازندران شهر: نکا
نام مدرسه: هنرستان شهید مصطفی خمینی نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابوریحان بیرونی
استاد رهنما: آقای محمد بابادوست مدیر مدرسه: آقای سیداحسان شریفی
مدیر پژوهش سرا: خانم معصومه کاظمی رمدانی
هدف پروژه:

تولید رمز عبور تصادفی و قوی.

توضیح کوتاه:

بدون توضیحات.

فیلم موجود نمی باشد.
خانم ها {مریم کریمی و یلدا محمودی} با {خردکن پول} در {بخش برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی}
صاحب اثر: خانم ها مریم کریمی و یلدا محمودی نام اثر: خردکن پول
بخش: برنامه نویسی با تفکر الگوریتمی کلاس: یازدهم شبکه و نرم افزار
استان: مازندران شهر: محمودآباد
نام مدرسه: هنرستان بعثت نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهدای دانش آموز
استاد رهنما: خانم خدیجه خلیلی مدیر مدرسه: خانم مریم توکلی
مدیر پژوهش سرا: دکتر اسدی
هدف پروژه:

خرد کردن پول.

توضیح کوتاه:

توضیح ندارد.

فیلم موجود نیست.
آقای {آریا منصورکیایی} با {ربات} در {بخش ربات مسیریاب}
صاحب اثر: آقای آریا منصورکیایی نام اثر: ربات مسیریاب
بخش: ربات مسیریاب کلاس: دهم ریاضی
استان: مازندران شهر: تنکابن
نام مدرسه: دبیرستان غیردولتی پیشگامان دانش نام پژوهش سرای دانش آموزی: —
استاد رهنما: — مدیر مدرسه: —
مدیر پژوهش سرا: —
هدف پروژه:

مسیریابی ربات

توضیح کوتاه:

توضیح ندارد.

خانم ها {زینب مقصودی و فاطمه میلانی} با {ربات} در {بخش ربات مسیریاب}
صاحب اثر: خانم ها زینب مقصودی و فاطمه میلانی نام اثر: ربات مسیریاب
بخش: ربات مسیریاب کلاس: یازدهم
استان: مازندران شهر: فریدونکنار
نام مدرسه: حاج امرالله خبازی نام پژوهش سرای دانش آموزی: حاج امرالله خبازی
استاد رهنما: آقای حسین بابکی مدیر مدرسه: خانم مریم انجیدنی
مدیر پژوهش سرا: مریم انجیدنی
هدف پروژه:

مسیریابی با ربات.

توضیح کوتاه:

توضیح ندارد.

آقای {مانی رمضان پور} با {ربات} در {بخش ربات مسیریاب}
صاحب اثر: آقای مانی رمضان پور نام اثر: ربات مسیریاب
بخش: ربات مسیریاب کلاس: هشتم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه2
نام مدرسه: غیردولتی هدف نام پژوهش سرای دانش آموزی: شهید علی محمدی
استاد رهنما: آقای حمید مراد مدیر مدرسه: آقای ناصر امیرصادقی
مدیر پژوهش سرا: خانم زینب مهدوی
هدف پروژه:

مسیریابی ربات

توضیح کوتاه:

توضیح ندارد.

آقایان {احسان زمان میرآبادی و ماکان سورکی} با {گلخانه تمام هوشمند} در {بخش برنامه نویسی سخت افزار}
صاحب اثر: آقایان احسان زمان میرآبادی و ماکان سورکی نام اثر: گلخانه تمام هوشمند
بخش: برنامه نویسی سخت افزار کلاس: هشتم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه1
نام مدرسه: غیردولتی کوشیار نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابن شهرآشوب ساروی
استاد رهنما: خانم شیرزاد مدیر مدرسه: آقای سیدرسول سلیم بهرامی
مدیر پژوهش سرا: آقای باقرنژاد
هدف پروژه:

این پروژه در راستای جلوگیری از مصرف بی رویه اب در کشور عزیزمان ایران طراحی شده. همچنین تمام کار ه به صورت اتوماتیک و با خطای کمتری نسبت به نیروسی انسانی صورت می گیرد.

مشکل و راه حل:

در اوایل انجام این پروژه ی با ارزش متاسفانه در رابطه با کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی مشکلاتی داشتیم که با ایده پردازی های نو و جدید دانش آموز این دبیرستان توانستیم با استفاده از سنسور های دما و رطوبت محیط آن را کنترل کنیم و این پروژه را می توان در سطح وسیعی اجرا نمود که از مصرف بی رویه آب جلوگیری کرده و کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی را نیز بالا ببرد و هزینهی تقریبی این پروژه ( ماکت گلخانه تمام هوشمند ) برابر با برآورد هایی که انجام گرفت 45000000ریال است.

توضیح کوتاه:

این پروژه بیانگر توان دانش آموزان داخلی بوده و نشان می دهد این توان بالا بوده و در صورت حمایت از این استعداد های درخشان دانش اموزان می توانند این پروژه هارا به سطح بالایی از دقت برده و این پروژه برای کنترل دمای داخلی گلخانه ها به صورت اتوماتیک و با کمترین حد خطا انجام گرفته شده است.

آقایان {علیرضا بذار و مهدی جعفرخانی} با {کنترل نمایشگر بیسیم} در {بخش برنامه نویسی سخت افزار}
صاحب اثر: آقایان علیرضا بذار و مهدی جعفرخانی نام اثر: کنترل نمایشگر بیسیم
بخش: برنامه نویسی سخت افزار کلاس: یازدهم تجربی و ریاضی
استان: مازندران شهر: بابلسر
نام مدرسه: نمونه دولتی 15خرداد نام پژوهش سرای دانش آموزی: —
استاد رهنما: — مدیر مدرسه: آقای قنبرعلی شیرازی
مدیر پژوهش سرا: —
هدف پروژه:

فرستادن یک دستور کدنویسی شده از طریق امواج رادیویی و دریافت و اجرای دستور.

مشکل و راه حل:

میتوان دستورات گیرنده را بدون اتصال سیم و از راه دور بوسیله فرستنده کنترل کرد. عمده قطعات قیمت ناچیزی دارند و با هزینه ای کمتر از 100هزار تومان پروژه اجرا شد.

توضیح کوتاه:

ما برای اثبات پروژه 10 سوال طراحی کردیم که میتوان با استفاده از فرستنده پاسخ داد. سوالات بر روی LCD گیرنده نمایش داده می شود.

آقای {علیرضا خانی} با {عصای نابینایان سخنگو} در {بخش برنامه نویسی سخت افزار}
صاحب اثر: آقای علیرضا خانی نام اثر: عصای نابینایان سخنگو
بخش: برنامه نویسی سخت افزار کلاس: نهم
استان: مازندران شهر: فریدونکنار
نام مدرسه: مسعود شکرانه نام پژوهش سرای دانش آموزی: حاج امرالله خبازی
استاد رهنما: آقای حسین بابکی مدیر مدرسه: آقای حبیب الله حق شناس
مدیر پژوهش سرا: خانم مریم انجیدنی
هدف پروژه:

کمک به نابینایان برای رفت و آمد ایمن تر، بسیاری از نابینایان استفاده از عصای سفید نابینایان را راه حل مناسبی برای استفاده نمی دانند و از این ایده استقبال کرده اند.

مشکل و راه حل:

اندازه گیری فاصله روبروی کاربر و تشخیص موانع با توجه به امکان تکان خوردن فرد در حین نمونه گیری، راه اندازی ماژول صوتی توسط میکروکنترلر، تشخیص تغییر فاصله ناگهانی در زیر پای فرد از چالشهای کدنویسی این پروژه است. امکان شارژ باطری، اعلام صوتی وضعیت باطری، امکان استفاده از هندزفری برای محیط های نیازمند سکوت، مجهز بودن به ویبراتون در صورت تشخیص مانع، اعلام نور محیط با پیام صوتی، از مزایای این دستگاه می باشد. در حال حاضر در حدود 1.5 میلیون تومان برای ساخت این دستگاه هزینه شده است.

توضیح کوتاه:

این دستگاه با سنسورهای فاصله سنج مادون قرمز و التراسونیک به صورت هوشمند محیط پیرامون فرد را بر رسی میکند سنجش این محیط نیازمند دقت بالا و سریع دارد. این دستگاه میتواند موانع جلو و بر روی زمین مانند پله ها صندلی و. . . را تشخیص دهد و با پیام های صوتی فارسی به نابينا وضعیت را اعلام کند، دستگاه مجهز به ویبره و بازر صوتی هم می باشد و امکان استفاده از هندز فری نیز فراهم شده است ، همچنین با توجه به وجود سنسور تشخیص نور در آن میتواند وضعیت نور محیط را به صورت پیام صوتی فارسی به اطلاع کاربر رساند، اعلام صوتی فارسی وضعیت شارژی باتری نیز از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار میرود.

آقای {محمد نوریان} با {دستگاه درب بازکن هوشمند} در {بخش برنامه نویسی سخت افزار}
صاحب اثر: آقای محمد نوریان نام اثر: دستگاه درب باز کن هوشمند
بخش: برنامه نویسی سخت افزار کلاس: نهم
استان: مازندران شهر: ساری ناحیه1
نام مدرسه: نمونه دولتی شهید متانی نام پژوهش سرای دانش آموزی: ابن شهرآشوب ساروی
استاد رهنما: — مدیر مدرسه: —
مدیر پژوهش سرا: آقای باقرنژاد
هدف پروژه:

هدف من از ساخت این پروژه بالا بردن امنیت در های خانه و ادارات و محافظت از خانه ها و اداره ها در برابر حوادث مانند اتش سوزی .

مشکل و راه حل:

من دستگاه های دیگر میدیدم که فقط امنیت را تامین می کردند . من با خود گفتم چرا یک دستگاه نسازم که هم امنیت بسیار بالایی داشته باشد و هم اتش را مهار نکند و برای همین برروی دستگاه سنسور اتش و سنسور دود گاز و سنسور دما را وصل کردم .
که باهم دیگر اتش را مهار میکنند با خروجی رله ای که دارد. به پمپ اب وصل شود و اتش را خاموش میکند و خروجی دوم رله مربوط به خارج کردن دود است که به یک فن متصل می شود. مزایای دستگاه : 1-امنیت بالا ..2-هزینه ی بالایی ندارد .3-خاموش کردن اتش . 4- خارج کردن دود از محیط . 5-دارای هشدار . 6-دارای صفحه lcd برای دیدن وضیت دستگاه. 7- دارای شمارنده افراد که برروی lcd نشان می دهد.
8 – بهداشت بالایی دارد. 9 – دارای تمدید کننده زمان. 10- دارای دستیار صوتی.
(در ویدیو توضیح داده شده است)

توضیح کوتاه:

دستگاه در صورت مشاهده هر گونه بالا رفتن دما یا تشخیص دود یا گاز و تشخیص شعله اتش هشدار میدهد و اگر شعله اتش را تشخیص دهد رله ای را فعال میکند که به پمپ اب میتوان وصل کرد تا اتش راخاموش کند. واگر سنسور دود دود یا گاز های سمی را تشخیص دهد رله ای را فعال میکند. که به فن میتوان وصل کرد تا دود یا گاز خارج شود
و این دستگاه اگر اتیش و دود یا بالا رفتن دما را دریافت کند به کاربر sms میدهد .
و این دستگاه منو تنظیمات دارد که تنظیمات را در خودش save میکند.
و این دستگاه دستیار صوتی دارد . (در ویدیو میتوانید عمکرد دستگاه را مشاهده کنید وبه علت تایم کم ویدیو توضیحات کاملی نتوانستم بدهم.).

فرم نظرات آثار نمایشگاه قطب استانی کدنویسی 1399-1400

اگر انتظار دریافت پاسخ یا بازخورد را دارید یک راه تماس معتبر ارائه دهید.
هر چه می خواهد دل تنگت بگو ...
کاراکترهای تصویر را وارد کنید. رعایت بزرگی و کوچکی حروف لازم نیست.

بازدیدها: 498

فهرست